Online Marketing

Als klein en middelgroot bedrijf denkt u misschien dat u niet genoeg middelen heeft om een goede online campagne neer te zetten. Maar met de juiste kennis en focus lukt dit wel. Hierbij is een goede strategie essentieel. Stromedia helpt bedrijven met het maken van een goed doordachte strategie. 

 

Strategie

Wilt u contentmarketing op een goede manier inzetten dan begint dit met een goed doordachte strategie.

 

Daarom bekijken we samen eerst waar uw bedrijf voor staat en vertalen dit naar concrete bedrijfsdoelen.

Daarna toesten we dit op haalbaarheid. Besteedt u alles uit of schrijft u of één van uw medewerkers de content? Hoeveel uur per week hebt u hiervoor nodig? En hoe zorgt u voor continuïteit? 

Bereiken

De haalbaarheid is getest. Het doel is helder. We gaan aan de slag! Hoe bereiken wij uw doel? We leggen de focus op goede content, structuur en continuïteit. Hierdoor kunt u uw bedrijf profileren en uw verhaal vertellen.

  • Wees authentiek
  • Wees uzelf (uw bedrijf)
  • Wie wilt u bereiken?
  • Wat is uw verhaal?
  • Waar is uw doelgroep?

Verbinden

Alle vragen zijn beantwoord en beschreven in een plan van aanpak. Nu kunnen we aan de slag of niet? Voordat we de content gaan delen is het verstandig om eerst een plan van aanpak te maken hoe u omgaat met reacties van uw doelgroep en/of klanten. 

Het doel is namelijk niet het delen van content maar het bereiken en uiteindelijk verbinden van uw doelgroep aan uw bedrijf. Zodat u langdurige klantrelaties opbouwt.